BPH

I går var vi iväg till Torslanda för BPH med några hundar. Vi hade en kanon dag, med fint väder, kanske lite för fint om man ska tänka på hundarna, det var strålande solsken och det blev riktig varmt emellanåt. BPHt var mkt bra organiserat med mkt proffsiga testledare och beskrivare. Jag är jätte nöjd med hur det vara arangerat och för bemötandet vi fick.

Hundarna skötte sig utmärkt och jag är jätte nöjd med varje hunds enskilda resultat. Vi fick mkt beröm för våra trevliga hundar, och testledarna tyckte det var ett stort nöje att få arbeta med såna fina hundar! 😀

Alla hundar utan Brooklyn, som engagerade sig i testledaren gick med nosen i backen konstant i första momentet, dom var som damsugare allihopa i gräset! Man kunde tror att nån gått och dränkt in gräset i köttbullar, men det tog inte långtid fören dom blev ”varma i kläderna” 😀

Det fanns även en man på plats som är mentalbeskrivare för Mental Beskrivning Hund ( MH ), han skulle utbilda sig till beskrivare för BPH och han tyckte jätte mkt om våra hundar, även där fick vi höra jätte fina lovord, han tyckte att vi skulle bjuda in politiker så de fick se hur trevlig denna rasen är, kanske nått och tänka på tills nästa gång 😉 😀

Jag vill tacka alla mina fina valpköpare som kom och beskrev sina hundar, utan er är det inte möjligt för mig att utvärdera min avel och kunna utveckla och gå framåt!
Ni är guld värda allihopa! ❤

Jätte kul också att Linda och Christian kom och passivitets tränade Rasmus på parkeringen!

Väl Genomförda BPH med Skott

Firewood's Rock N Roll Dream
Firewood's Rock N Roll Damnation
Firewood's Rock N Roll Train

Firewood's Statue Of Liberty
CH Firewood's Be Quick Or Be Dead
CH Black Jack King Of Ring's

Det kommer bilder mm, kommer ta ett tag bara då jag har lite mer än 600 bilder + film att redigera!

dccci

Lämna en kommentar